31 Aralık 2015 Perşembe

Tetenoz macerası


Malum  bu sene 8. sınıf olduğumuzdan tetanoz aşısı olmamız gerek. Ama bu aşının birde öncesi var.

Bir kere bu aşı fulyası Teog’tan önce ortaya çıktı. O zaman tarih bile belli değildi. Bize verilen kağıtları velilere imzalatıp okula geri verdik. E konu şimdilik kapandı.

Gelelim Teog’tan sonraya. O zamanda kesin bir bilgi yok. Biz bu aşıyı  Olacağız  ama ne zaman? Beklemeye devam ediyoruz.

Derken  bundan tam 3 hafta önce sınıf başkanı “haftaya  aşı var.” Diyerek sınıfa girdi. Bizi bir telaş sardı. Neyse öyle böyle günler geçiyor. Ha bugün, ha yarın derken biz 10 günü geride bıraktık. O denilen hafta da geçti.

 Derken şu son hafta işler ciddiye bindi ve nihayet dün bir gelişme oldu ve aşı olduk. Dün 4. derse girmeden ikizim bana “aşı olacağız, korkuyorum” dediğinde “emin misin?” demiştim. Tabi yanıt evet olmuştu. Derse girdik. Sanırım onların sınıf  dışarıdaydı ki koridordan gürültü geliyordu. Bizde artık sınıfa giren herkesi aşı için geldi sanıyorduk.

 Veeeee nihayet beklenen kişi geldi ve “haydi sıra olun, alfabetik sıraya göre aşı olacaksınız” dedi. Biz heyecandan ölüyoruz, korkanlar var, ağlayanlar var. Bizim sınıf birer birer aşı olmaya  başladı. Her çıkana sorduğumuz “acıyor mu?” sorusunun ardında hayır cevabı yatıyordu ama biz heyecanı engelliyemiyorduk. Neyse sonunda sıra bana geldi ve girdim. Evet, gerçektende acımıyordu. Sınıfta sonuncu olarak “acıyor mu?” sorularını yan sınıftan duydum ve bende herkes gibi “hiç acımıyor.” Şeklinde cevap verdim ve sınıfa girdim. Nihayet şu 1 aylık aşı maceramız bitti. O zaman pek acımıyordu ama bugün daha çok acıyor kolum. Birde grip olmuşum. İkisi birden bazen çok zor oluyor.

Neyse artık darısı seneye olacakların başına diyerek yazıyı bitiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder